Vysněná dovolená, která skončila parkovací pokutou

2 min čtení

Hotely mají v dnešní době velkou konkurenci, a tak si své zákazníky snaží předcházet, jak to jen jde. To je přece správně, říkáte si. Co když taková snaha jde proti legislativě? Přečtěte si, co se na dovolené stalo panu Davidovi.

Pan David měl o ideální dovolené jasnou představu: on, jeho přítelkyně a milované auto. Jako svou destinaci si vybral okouzlující rakouské Alpy a luxusní hotel se soukromým parkováním.

Všechno nejdřív probíhalo idylicky. Po příjezdu ho přivítal nejen milý personál, ale dokonce sám provozovatel hotelu, který mu ukázal, kam může své „autíčko“ zaparkovat. Pan David si potrpí na komfort, a proto možnost parkování přímo před ubytováním byla pro něj opravdu důležitá.

Asi si dovedete představit, jak velké překvapení ho čekalo, když na konci pobytu našel za stěračem pokutu za špatné parkování. Ještě před odjezdem se pokusil celou záležitost vyřešit s provozovatelem hotelu. Jenže provozovatel se mu pouze omluvil za vzniklé nepříjemnosti a nabídl slevu na další pobyt.

Pan David si nechtěl kazit náladu, a tak nasednul do auta a vydal se s přítelkyní domů. Pokuta mu však stále vrtala hlavou, proto o pár dní později kontaktoval D.A.S. Advokáti případ převzali a doporučili pokutu uhradit co nejdříve, aby nebylo zahájeno správní řízení. Pak se ovšem obrátili na provozovatele hotelu a poukázali na porušení smluvní povinnosti – pan David si skutečně připlatil za parkovací místo.

Provozovatel hotelu nechtěl mít na svědomí žádné další problémy, natož špatné recenze na internetu. Proto slíbil, že dá všechno do pořádku. A tak se nakonec stalo. Za pár dní měl pan David na kontě peníze za uhrazenou pokutu, čímž se celý případ uzavřel. Mimo to se také přesvědčil, že na advokáty D.A.S. je spoleh v každé situaci.

Právní ochrana pro řidiče

Nonstop právní služby pro každého, kdo často řídí vozidla různého druhu, a to jak vlastní, tak vozidla svého zaměstnavatele nebo z autopůjčovny.

Další příběhy
se stejným pojištěním