Pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR

Třikrát opravovaná televize

2 min čtení

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Mít televizi s dlouhou úhlopříčkou a vynikajícím rozlišením bylo snem paní Martiny už dlouho. Po několika měsících přemýšlení se nakonec rozhodla své přání splnit. „Televize se v obýváku krásně vyjímá a obraz je zkrátka excelentní,“ chválila si svým kamarádkám. Její nadšení, ale brzy vystřídalo zklamání. Po 6 měsících od nákupu se objevila závada. Musela tak svou milovanou televizi poslat na reklamaci a opravu. Naštěstí netrvalo dlouho a technici závadu opravili, takže televize opět fungovala jako nová.

Co se ale nestalo…Po 3 měsících nastal stejný problém. „To snad není možné,“ rozčilovala se paní Martina, která do televize investovala nemalé peníze. Tolik problémů po méně než roce fungování rozhodně neočekávala. Nic naplat, televize byla opět poslána do obchodu, kde byla reklamace opět kladně vyřízena. Paní Martina nebyla z řešení těchto komplikací zrovna nadšená, ale ocenila to, že jí obchod závadu opravil.

Možná to zakřikla, možná tomu osud chtěl, ale její vysněná televize se rozbila znovu – už potřetí během 1,5 roku. Tentokrát ale místo opravy chtěla vrátit peníze. Bohužel, napotřetí jí obchod vstříc nevyšel: „Je nám líto, ale závada se během našeho zkoumání neprojevila. Peníze vám bohužel vrátit nemůžeme,“ vymlouval se prodavač.

Paní Martina dobře věděla, že na vrácení peněz má nárok, a tak se obrátila na právníky D.A.S. „Pokud jste reklamovala televizi kvůli opětovného výskytu vady, máte určitě právo na odstoupení od smlouvy,“ vysvětlili své klientce. Bez váhání proto zaslali výzvu o navrácení kupní částky a netrpělivě čekali na odpověď.

Neprůstřelná argumentace právníků odvedla své. Reklamační oddělení bez dalších vytáček uznalo svou chybu a slíbilo vrátit paní Martině kupní částku za televizi v celé výši – tedy 20.599 Kč. A co víc, paní Martina díky D.A.S. ušetřila také 5.500 Kč v případném mimosoudním jednání.


Právní ochrana soukromí

Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života

Další příběhy
se stejným pojištěním

Smluvní vztahy

Co dělat, když vám v letadle zničí kufr

Smluvní vztahy

Jak se sen o velrybách proměnil v noční můru

Smluvní vztahy

Dovolená u Máchova jezera, která skončila bojem o zálohu

Smluvní vztahy

Kufr v luftu

Smluvní vztahy

Není všechno zlato, co se třpytí

Smluvní vztahy

Na rozmazané vidění si zvyknete

Smluvní vztahy

Dvojnásobné zklamání fanynky Justina Biebera

Smluvní vztahy

Ideální partnerka na klíč

Smluvní vztahy

Hon na pronájem zahrádky

Smluvní vztahy

Dvojitá reklamace

Smluvní vztahy

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Smluvní vztahy

Není pila jako pila

Smluvní vztahy

Co by to bylo za letní drink bez ledu

Smluvní vztahy

Hlučná lednice

Smluvní vztahy

Zánovní tablet a vykutálený prodejce

Smluvní vztahy

Bez řízků ani ránu

Smluvní vztahy

Podvodník na internetu

Smluvní vztahy

E-shopová trable

Smluvní vztahy

Pokažená dovolená

Smluvní vztahy

Prý ten kočárek vystavovali slunečnímu svitu

Smluvní vztahy

Ve spárech nebankovní půjčky

Smluvní vztahy

Podvodník na telefonu

Smluvní vztahy

Pro dobrotu na žebrotu

Smluvní vztahy

Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života 

Smluvní vztahy

Smlouva přes internet

Smluvní vztahy

Posezení na dlouhé lokte

Smluvní vztahy

Žádný mobil tam nebyl a ta částka taky nesouhlasí

Smluvní vztahy

Ležet není od slova lhát

Smluvní vztahy

Zlý pronajímatel

Smluvní vztahy

Stan s vlastní koupelnou

Smluvní vztahy

Luxus na jedno použití

Smluvní vztahy

Dobrovolný dar je prý povinnost

Smluvní vztahy

Jak správně na reklamace 

Smluvní vztahy

Polštář prý měli sprchovat na sucho

Smluvní vztahy

Úrok na spoření prý sníží zcela zdarma