Nemusíte být zrovna princezna na hrášku, abyste toužili po pohodlném podloží pro své pozadí. Zejména pokud vaše sedací souprava ještě voní novotou. Paní Irena byla však jak na trní. Zakoupená sedačka po půl roce připomínala spíše pryčnu a prodejce se tvářil, že je vše v pořádku. Reklamaci odmítal a paní Irena nevěděla, kudy kam.
Výběr nové sedací soupravy bývá ve spoustě rodin velkou událostí. Musí být pohodlná, aby si na ní odpočinul manžel po práci, dost prostorná, aby se vešla rodinná návštěva, ale také odolná, aby přežila útok dětí. Paní Irena si jednu takovou našla na internetu a objednala s dovážkou až do domu. Do obývacího pokoje sedla perfektně. Ovšem po půl roce se projevilo nekvalitní molitanové čalounění a při každém posezení se do hýždí bolestivě otlačoval dřevěný hranol vnitřní kostry.
Paní Irena vše poctivě zdokumentovala a obrátila se na prodejce s žádostí o reklamaci. Domnívala se, že vady jsou natolik zřejmé, že nebude s vrácením peněz větší problém. Prodejce však o reklamaci nechtěl nic slyšet a požadoval po paní Ireně zaslání sedačky k posouzení, a to na její náklady. Paní Irena však měla právní ochranu, a tak jsme další kroky podnikli my.
Prodejce reklamaci odmítal i po výzvě z naší strany. Nechali jsme tedy vypracovat znalecký posudek, který jednoznačně potvrzoval nekvalitní materiál. V ten okamžik již prodejce pochopil závažnost celé situace. Požádal o navrácení sedací soupravy a uhradil jak její kupní cenu, tak dopravu a znalecký posudek.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života