Každý, kdo nosí brýle, dobře ví, že jejich nákup není vůbec levnou záležitostí. A proto, když si konečně kupujete nové obroučky, doufáte, že vám nějaký ten pátek vydrží. Takovou představu měla i paní Jana, která pořídila zbrusu nové brýle pro svého syna.
Syn paní Jany, Roman, byl pár měsíců zpět u očaře, který mu diagnostikoval silné dioptrie. „Pojďme vybrat nové brýle,” navrhla a společně se vydali do optiky, kde pořídili moderní černé obroučky.
Romanovi brýle perfektně sloužily několik měsíců do chvíle, než se na jedné straně nalomily. Paní Jana věděla, že Roman se bez brýlí neobejde, a tak se rychle obrátila na prodejce s žádostí o jejich výměnu. „Můj syn s brýlemi zachází velmi opatrně. Jsem si jistá, že reklamace rychle projde,“ říkala si v duchu. K jejímu překvapení však prodejce reklamaci zamítl. Důvod? Prý je prasknutí obrouček způsobeno nevhodným zacházením. „To není možné! Syn brýle čistil jako obvykle,“ bránila se paní Jana, která přesvědčená, že se jedná o vadu materiálu nebo výrobní chybu.
Hned další den kontaktovala D.A.S. a po konzultaci se advokáti pustili do práce. Jelikož k poškození došlo v prvním roce od nákupu, bylo na prodejci, aby prokázal svou nevinu (tedy, že chyba nebyla na jeho straně). Advokáti ho upozornili na jeho povinnost a pohrozili možnými důsledky, pokud ji nesplní.
No, a jak to celé dopadlo? Uběhl zhruba týden, kdy paní Jana celá nadšená volala do D.A.S. „Volali mi z optiky. Prý byla chyba na straně zaměstnance a syn má nové brýle připravené k vyzvednutí,“ radovala se.
Paní Jana byla moc ráda, že se záležitost rychle vyřešila. Díky pojištění právní ochrany ušetřila spoustu nervů, ale také 2.600 Kč + DPH za brýle a za služby advokáta. Nyní už má Tomáš nové brýle a podle všeho mu skvěle slouží dodnes.
Kombinovaný balíček SINGLE
Když chcete chránit sebe a případně i své děti