
Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?
Paní Helena vždy toužila po bujné hřívě. Život jí však místo toho nadělil jemné vlasy, které ještě ke všemu čím dál více padaly. Začala se tak poohlížet po vhodném řešení na její trápení. A našla – exkluzivní terapii proti vypadávání vlasů, za kterou zaplatila 81.000 Kč. „Je to sice hodně peněz, ale pokud to vyřeší moje potíže, tak proč ne,“ řekla si sama pro sebe a objednala se na začátek procedury.
Terapie ovšem skončila nečekaně rychle. Strůjcem tohoto neštěstí byla celosvětová pandemie koronaviru, kvůli které paní Helena léčbu zastavila. Aby získala alespoň část peněz zpátky, rozhodla se odstoupit ze smlouvy. V tu chvíli ale začaly problémy. Po zaslání odstoupení a žádosti o navrácení části financí jí z kliniky přišla tato odpověď: „Paní Heleno, je nám líto, ale léčba je už zaplacena a zaúčtována, a proto vám peníze nemůžeme vrátit.“
S tím se paní Helena ovšem nechtěla smířit, a tak zavolala na D.A.S. Právníci se ihned pustili do řešení případu a po pečlivém prostudování materiálů měli jasno – klinika má povinnost vrátit své klientce část peněz. Obrátili se tedy na kliniku a předložili jí své neprůstřelné argumenty. Jak to nakonec dopadlo?
Klinika věděla, že už není dalšího úniku. Aby se vyhnula tahanicím u soudu, souhlasila s vrácením peněz na účet klientky. Paní Helena se zaradovala. Svého estetického nedostatku se sice nezbavila, ale zato se domohla zasloužené spravedlnosti. Dobře si uvědomovala, že bez profesionální právní pomoci by se neobešla.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života