Paní Lenka své auto nadevše miluje a pečlivě se o něj stará. Když u něj objevila závadu, neváhala a okamžitě ho odvezla do značkového servisu. Místo hotové opravy se však dočkala nehezkého, a pěkně drahého překvapení.
Jednoho dne paní Lenka odvezla své opečovávané auto na běžnou opravu do značkového servisu. Když jí oznámili, že si ho může vyzvednout, celá natěšená se vydala na cestu. To ale ještě netušila, jaké nepříjemné překvapení ji čeká. Sedadlo spolujezdce bylo úplně zničené, interiér celý zašpiněný a mokrý. Technik jenom pokrčil rameny a řekl: „Víte, paní, nám se stala taková nemilá věc.“ A pokračoval s tím, že prý auto bylo v lakovně vystaveno příliš vysokému žáru, a kvůli tomu trošku ohořelo. „Ničeho se nebojte. Objednáme nové čalounění a bude opět jako ze škatulky,“ dodal s úsměvem a poslal paní Lenku se zničeným autem domů.
Když ze sebe doma setřásla prvotní šok, znovu si prohlédla natropenou spoušť. Při prohlídce zjistila, že auto má více nedostatků, než jakých si všimla při předání. Zavolala proto na linku D.A.S. o radu, co dělat. Právníci jí poradili, aby se vrátila zpět do servisu a trvala na vystavení zápisu o všech zjištěných škodách. Paní Lenka splnila pokyny do puntíku. „Ale beze všeho, všechno vám to sepíšu, paninko,“ ujišťoval ji servisní technik.
Konečně přišel ten den, kdy si paní Lenka měla přijet pro „zbrusu nové“ auto. Její nadšení ji brzy přešlo. Sedadlo bylo špatně povlečené, na středové opěrce byly stále stopy po hasicím prostředku a celý interiér vypadal rovněž bídně. Poslední kapkou byla faktura za provedenou opravu, která dělala 76.848 Kč namísto dohodnutých 30.000 Kč. „Mě snad šálí zrak,“ řekla nevěřícně paní Lenka. Hned dostala podezření, že servis si chytře vyfakturoval i ty práce, kterými žehlil vlastnoručně napáchané škody. Na nic nečekala a opět se obrátila na D.A.S.
Právníci se okamžitě pustili do řešení situace. Osobně se stavili v servisu a požadovali opravu dalších vad a vysvětlení, proč je cena na faktuře tak přemrštěná. Po vyjednávání si servis sypal popel na hlavu a slíbil, že vše napraví. Nakonec paní Lence vyšel vstříc a naúčtoval jí jen to, na co se původně domluvili. „To jsou úžasné zprávy,“ zaradovala se. Auto sice nebude nikdy vypadat jako dřív, ale všechny škody byly úspěšně zažehnány, a to i bez díry v rozpočtu.
Právní ochrana vozidla
Nonstop právní služby pro každého, kdo vlastní vozidlo, a také pro ty, kterým ho půjčuje