Někdo se prvního sněhu nemůže dočkat, jiný si přeje, aby roztál co nejdříve. Druhý případ se týkal i paní Věrky, které nános sněhové pokrývky doma způsobil nemalé potíže.
Paní Věrka se vždycky poohlíží po věcech, které by její domov udělaly hezčí, útulnější a praktičtější. Jednoho dne ji zaujala stříška nad vstupní dveře, díky níž by rohožka a květináče byly vždy v bezpečí – ať už venku zuří vichřice nebo chumelenice. Bez velkého váhání stříšku zakoupila a nainstalovala.
Nová domovní vychytávka pevně držela na svém místě a paní Věrce dělala velkou radost. Tedy alespoň do začátku zimy a první sněhové přeháňky, při které se stříška pod návalem napadaného sněhu zbortila.
„Ale ne, to je taková škoda,” povzdechla si paní Věrka a rozhodla se stříšku reklamovat. V obchodě ji však velmi rychle zamítlli kvůli tomu, že prý nedodržela pokyny v přiloženém návodu a péči o zboží zanedbala. Nezbývalo nic jiného než zavolat do D.A.S.
Advokáti dobře věděli, že paní Věrku v obchodě odbyli, a s výsledkem reklamace se nechtěli smířit. Obrátili se proto na prodejce a požadovali přehodnocení rozhodnutí. Bylo naprosto jasné, že zakoupené zboží nebylo vyrobené v takové kvalitě, aby plnilo svůj účel ve venkovních podmínkách, když nezvládlo ani první nános sněhu. Prodejce se samozřejmě vzpínal, ale pod tíhou argumentů nakonec ustoupil a paní Věrce peníze vrátil.
Nyní si paní Věrka může koupit novou stříšku, která (tentokrát) něco vydrží, a zároveň nemusí vyjednávat s neochotným prodejcem. „Moc děkuji za asistenci, ušetřili jste mi spoustu starostí,” řekla paní Věrka. Kromě toho ale ušetřila také spoustu peněz. Bez pojištění právní ochrany by za advokáta a vypracování znaleckého posudku dala alespoň 14.000 Kč.
Právní ochrana pro soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života