Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.
Paní Daniela si na pravé pohodlí opravdu potrpí. Proto se společně se svým manželem rozhodla, že si pořídí masážní box do sprchy. Po pečlivém prozkoumání několika webů nakonec narazila na slovenský e-shop, který ji oslnil širokou nabídkou a spoustou kladných recenzí.
„To je ono. Konečně jsem našla jsem můj vysněný model!“ zaradovala se paní Daniela a hned zboží za 10.860 Kč objednala. Peníze poslala převodem a těšila se, jak skvěle se bude box ve sprše vyjímat. Jenže dny ubíhaly a balíček nikde. Po téměř 1 měsíci napsala na zákaznickou podporu. „Prosím vás, co se stalo s mou objednávkou?” „Nebojte se, na všem pracujeme. Aktuálně čekáme na našeho dodavatele, který by ji měl doručit do konce týdne,” ujišťoval ji pracovník e-shopu.
Další 3 týdny uběhly jako voda a paní Daniela už ztrácela trpělivost. „Tohle už nevydržím,“ řekla si a obrátila se na D.A.S. s žádostí o pomoc. I když šlo o slovenský e-shop a událost nebyla krytá pojištěním, advokáti chtěli paní Daniele vyjít vstříc.
Po prostudování případu jí doporučili odstoupit od smlouvy, protože e-shop zásadně porušil své povinnosti. Paní Daniela dala na radu D.A.S. a poslala žádost o odstoupení od smlouvy stejně jako vrácení peněz. Prodejce ale hrál mrtvého brouka a na žádné zprávy nereagoval.
Co s tím? Advokáti se rozhodli jednat a zaslali slovenskému e-shopu předžalobní upomínku. Povedlo se. Hned 3 dny po odeslání výzvy paní Daniela obdržela skvělou zprávu. „Peníze jsou zpátky na účtu! Moc děkuji za ochotu a rychlou asistenci!“ Advokáti byli rádi, že všechno dobře dopadlo a že jejich klientka byla nadmíru spokojená.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života