Víte, co dělat, když vám někdo poškodí auto? Kde nahlásit škodu a jak sepsat záznam o nehodě? V těchto vypjatých situacích je dobré mít na své straně někoho, kdo vás krok za krokem navede a zodpoví všechny vaše otázky. Přesvědčil se o tom i pan Libor.
Pan Libor pracuje v oblasti chladicích systémů, což obnáší nejen instalace, ale také kontroly a osobní komunikaci s klienty. Asi si dokážete představit, že pan Libor je na cestách s kolegy prakticky pořád – a bez funkčního a spolehlivého auta se neobejde. Silnice (stejně jako ostatní řidiči) jsou však někdy nepředvídatelné. Stačí chvilka nepozornosti a nehoda je na světě. A to se stalo i v tomto případě, kdy předjíždějící řidič poškodil auto pana Libora.
Jakmile dojde k poruše auta nebo nehodě, mnoho řidičů zazmatkuje. „Jaké pojišťovně mám volat? Jak vlastně sepsat škodu?“. Pan Libor naštěstí přesně věděl, co dělat – a okamžitě kontaktoval poradenskou linku D.A.S. s žádostí o právní pomoc.
Advokáti mu po telefonu poradili, jak správně postupovat, a následně převzali otěže komunikace s odpovědnostní pojišťovnou. Postarali se o to, aby došlo k opravě auta, proplacení škody i zapůjčení náhradního auta.
Když si pan Libor vyzvedl dodávku ze servisu, všiml si, že má na zadním blatníku asi 10 cm dlouhou rýhu. Měl tedy ještě jednu poslední otázku: „Pánové, nepomohli byste mi také s nárokem ohledně obchodního znehodnocení vozidla?“ Advokáti se ještě jednou obrátili na pojišťovnu a požádali o náhradu škody. Ani tentokrát naštěstí pojišťovna nedělala žádné potíže a panu Liborovi vyplatila celkem 20.000 Kč.
„To je skvělá zpráva,“ zaradoval se pan Libor. I když situace na silnicích může být někdy pěkně chaotická, jedna věc zůstává jistá – je to rychlá právní asistence, díky které si zachováte chladnou hlavu i v těch nejnáročnějších případech. Pokud by pan Libor řešil celou věc s advokátem, náklady na právní služby by se vyhouply na částku 19.360 Kč.
Právní ochrana vozidla
Nonstop právní služby pro každého, kdo vlastní vozidlo, a také pro ty, kterým ho půjčuje