
Kolik z vás má negativní zkušenost s reklamací? Jedním z nespokojených zákazníků byla i paní Jana, která narazila na nespolehlivého prodejce spotřebičů. Ten jí nechtěl vrátit peníze za vadný vysavač, což paní Janu donutilo jednat. A na pomoc si zavolala ostřílené právníky D.A.S.
Paní Jana už dlouho toužila po novém vysavači, který by jí zpříjemnil každotýdenní úklid. Dlouho brouzdala po internetu, až konečně našla svůj vysněný model: „To je ono,“ zajásala a hned si ho objednala.
Když vysavač přišel, paní Jana byla nadšená – koberce byly natolik čisté, že byste nenašli jedno jediné smítko. Její radost pominula po několika týdnech, kdy vysavač během nabíjení ohlásil vadu. Paní Jana byla sice zklamaná, ale věděla, že má nárok na reklamaci. Obrátila se proto na prodejce a požadovala vrácení peněz. „To není žádný problém,“ ujišťovali ji v obchodě a slibovali, že reklamace bude brzy vyřízená. Kdyby to dopadlo tak, jak v obchodě slíbili, tak bychom neměli o čem psát.
Prodejce se ovšem po chvíli začal cukat a paní Janě místo peněz nabídl opravu vysavače. „To tedy ne, já chci zpátky své peníze,“ nesouhlasila rozčilená paní Jana. Do situace se naštěstí vložili právníci D.A.S., kteří paní Janě vysvětlili, na co má nárok, a slíbili, že zkusí prodejce přemluvit.
Právníci nakonec poslali prodejci výzvu k přehodnocení reklamace a snažili se obměkčit jeho srdce pádnými argumenty. Jakmile prodejce zjistil, že jsou do věci zatažení právníci, ihned otočil. Nechtěl žádné problémy, a už vůbec ne soudní tahanice, takže s vrácením peněz rychle souhlasil. „Skvělá práce, pánové,“ děkovala paní Jana, které na účtu přistála celá kupní částka za vysavač. Dobře věděla, že bez jejich pomoci by se svého přání nedomohla. Získané peníze pak ihned investovala do dalšího vysavače, který prý výborně slouží dodnes.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života