Návrat z dovolené do reality bývá pořádný šok. A co teprve, když vás nepříjemnosti přivítají už na letišti. Své o tom ví paní Jana, kterou po příletu čekalo nemilé překvapení – zdeformovaný kufr.
Na konci října si paní Jana přivezla z dovolené nejen spoustu zážitků, ale bohužel i jednu nepříjemnost. Její oblíbený značkový kufr, který pořídila za 7.000 Kč, dorazil z přepravního pásu viditelně poškozený. „Bylo to, jako by s ním někdo hrál fotbal,“ komentovala situaci. Na kufru byly značné deformace, které před odletem rozhodně neměl.
Když letecká společnost řekla „ne“
Paní Jana se nevzdala a kontaktovala leteckou společnost s žádostí o náhradu škody. Odpověď ji ale zaskočila. „Zavazadlo stále plní svou základní funkci, takže nemáme důvod ke kompenzaci,“ zněla strohá odpověď letecké společnosti. Paní Jana byla zklamaná, ale nenechala se odbýt. A tak vyhledala pomoc u D.A.S.
Jak se kufr stal prioritou
Případu se advokáti D.A.S. ujali s vervou. Letecké společnosti zaslali výzvu s jasnými argumenty, které ukazovaly, že poškození kufru nelze přehlížet. „Estetická i praktická hodnota zavazadla je zásadní,“ zdůraznili.
A jejich přesvědčivost se vyplatila – letecká společnost svůj postoj přehodnotila a paní Janě vyplatila kompenzaci ve výši 4.000 Kč. „S takovým výsledkem jsem opravdu nepočítala,“ řekla překvapeně paní Jana.
Právní pomoc dělá zázraky
Tento příběh ukázal, že i zdánlivě ztracené situace mají řešení. „Bez pomoci D.A.S. bych se ničeho nedočkala. Nakonec jsem ráda, že jsem to nevzdala,“ dodal paní Jana spokojeně. Proto se vyplatí mít po ruce profesionály, kteří vám kryjí záda, když věci nejdou podle plánu.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života