Znáte ten pocit, když se na něco hodně těšíte, ale pak jste z výsledku akorát zklamaní? Pan Jindra si pohár hořkosti vypil do úplného dna. Nově objednaný ledovač nefungoval, a proces reklamace neměl konce. Dokázal pan Jindra zvrátit průběh situace?
Pan Jindra nemohl letní pařáky ani vystát. Zatímco ostatní dováděli na koupalištích, pan Jindra byl nejspokojenější doma u své klimatizace. Jediné, co mu chybělo ke štěstí, byl drink s kostkami ledu. Začal proto brouzdat po internetu a poohlížet se po ledničce a mrazničce, která by obsahovala ledovač.
Netrvalo dlouho a nový model mu brzy dorazil domů. „Už se těším, až to konečně vyzkouším,“ tetelil se pan Jindra. Jeho nadšení však brzy opadlo poté, co zjistil, že nový ledovač nefunguje. Ihned se sebral a šel od obchodu, aby spotřebič vyreklamoval. Tam se však dočkal jen opakovaných výmluv a slibů, že je nejdřív potřeba objednat náhradní díl.
Plynuly dny, pak týdny a stále nic. Pan Jindra se tedy rozhodl s celou záležitostí svěřit právníkům D.A.S., kteří situaci prověřili a ihned měli jasno – 30denní lhůta na reklamaci dávno uplynula, což znamená jediné: pan Jindra má právo odstoupit ze smlouvy.
Rtuť na teploměru každým dnem neúprosně stoupala a pan Jindra se souhlasem právníků naposled zkontaktoval prodávajícího. K jeho překvapení stačila pouhá zmínka o D.A.S. a do pár dní k němu domů přijel servisní technik, který mu ledovač na místě opravil.
„Už bylo na čase,“ kroutil nesouhlasně hlavou pan Jindra. I přes jeho rozčilení bylo znát, jak se mu po opravě ulevilo. Nejen, že mu D.A.S. zachránila spotřebič za 21.000 Kč, ale také mu ušetřila náklady na případnou pomoc advokáta a mnoho nervů. Teď se konečně může pustit do toho, na co se tak těšil – do přípravy osvěžujícího drinku se spoustou ledu.
Kombinovaný balíček SINGLE
Když chcete chránit sebe a případně i své děti