Jen málokteré jídlo milují Češi tak jako řízek. Na svůj kousek se těšila paní Jana a její rodina, která si tuto tradiční pochoutku objednala na palubě letadla při cestě do Turecka. Vše ale nešlo tak, jak si plánovala.
Ke každé dovolené jednoznačně patří řízky – taková svačinka hned člověku zpříjemní to dlouhé cestování. Na křupavé občerstvení měla zálusk i paní Jana a celá její rodina, která letěla do exotického Turecka a za řízky na palubě si řádně připlatila. Jak velké zklamání to bylo, když se rozhlížela po letadle a objednaná svačina nikde.
Paní Jana se tuto nepříjemnost nejdříve snažila řešit na vlastní pěst a požadovala po cestovní kanceláři, aby jí vrátila 980 Kč za nesnězené řízky. Všechno ale bylo marné. Cestovka se bránila tím, že na palubě řízky byly a že chce vidět potvrzení od letušky, aby potvrdila opak.
Jenže paní Jana žádné potvrzení neměla, a tak se na to rozhodla jít jinak – po „právnicku“. Na scénu přišla společnost D.A.S., která taktně převzala komunikaci s cestovní kanceláří. Následně poukázala na to, že nerozporuje fakt, že řízky v letadle byly, ale to, že je paní Jana a její rodina nedostala. K tomu rovněž dodala, že letuška nemá povinnost vydávat jakákoliv potvrzení, takže příběh paní Jany není možné vyvrátit.
Co na to cestovní kancelář? Na skálopevné argumenty právníků už neměla žádné náboje. A proto jí nezbývalo nic jiného než vyplatit paní Janě slíbených 980 Kč. „To je úžasná zpráva,“ zajásala klientka, která měla radost z rychle vyřešené stížnosti. Na řízcích v letadle si sice nepochutnala, ale pocit zadostiučinění snad chutnal ještě lépe.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života