Pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR

Půjčka luxusního auta, která se nevyplatila

2 min čtení

Pan Marek, zkušený provozovatel autopůjčovny, zažil situaci, která by zamávala snad s každým. Zákazník mu po několika dnech vrátil luxusní auto v dezolátním stavu. Oprava by podle servisu stála téměř 250.000 korun. Jak se s takovou situací popasoval?

„Nejdřív jsem se uklidňoval tím, že máme sjednané havarijní pojištění,“ vzpomíná pan Marek. Jenže jeho naděje rychle zchladila pojišťovna, která plnění odmítla s odkazem na nesplnění smluvních podmínek.

Pomoc, která přinesla jasno

V této obtížné situaci se pan Marek obrátil na D.A.S. Advokáti si případ důkladně prostudovali a zjistili, že pojišťovna má v tomto konkrétním případě pravdu. Jednou z možností bylo obrátit se přímo na zákazníka, který auto poškodil, a doufat, že převezme zodpovědnost.

Advokáti připravili výzvu k náhradě škody, kterou neopatrný zákazník nakonec uznal a slíbil, že škodu uhradí, což se nakonec stalo. Vypadalo to, že problém je vyřešen. Ale… ještě tu byl jeden háček.

A co ušlý zisk

Po dobu opravy vozidla nemohl pan Marek auto půjčovat dalším zákazníkům, a tím mu utíkaly peníze. To se mu samozřejmě nelíbilo. Advokáti se tak rozhodli jednat i o této kompenzaci.

„Nebyl jsem si jistý, jak bude zákazník reagovat, ale po několika jednáních jsme našli společnou řeč,“ popisoval Marek. Výsledkem bylo řešení, se kterým byly obě strany spokojené.

Konec dobrý, všechno dobré

Celý proces se podařilo vyřešit mimosoudní cestou. Pan Marek ocenil, že díky odborné pomoci zvládl situaci rychle a bez zbytečného stresu. „Byla to pro mě cenná zkušenost,“ dodává Marek. „Díky právní podpoře jsem nejen minimalizoval své ztráty, ale také získal jistotu, že se mám na koho obrátit, když jde do tuhého.“ Za služby advokáta by jinak zaplatil 69.696 Kč, což není zrovna málo.




Právní ochrana podnikatele

Právní služby pro každého, kdo se věnuje podnikatelské činnosti

Další příběhy
se stejným pojištěním

Podnikání

Bez knihy jízd do Německa nejezděte

Podnikání

Neuhrazené faktury za více než milion

Podnikání

Když vymáhání dluhů nejde podle plánu

Podnikání

Jak nizozemský radar rozdával pokuty na potkání

Podnikání

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Podnikání

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Podnikání

Cizinec není našinec

Podnikání

Kdo by neměl rád firemní dárky?

Podnikání

7 let soudů

Podnikání

Odtah za všechny prachy

Podnikání

Podíváme se tomu na zoubek

Podnikání

Nelítostná maďarská policie

Podnikání

Na každého neplatiče jednou dojde

Podnikání

Reklamace na draka

Podnikání

Promlčený vymahač

Podnikání

Živnostníkova noční můra

Podnikání

Nejčastější otázky a odpovědi ohledně kompenzačního bonusu pro OSVČ

Podnikání

OSVČ mají nárok na 25 tisíc korun

Podnikání

Mimořádná opatření - dopravci

Podnikání

Dobrý truhlář, špatný vymahač

Podnikání

Zkouší to i na nás

Podnikání

Jazyková bariéra prolomena

Podnikání

Řidič náklaďáku v nesnázích

Podnikání

Řidič v nesnázích

Podnikání

Bez placení by to nešlo

Podnikání

Víc než přísná pokuta

Podnikání

Předražené nic

Podnikání

Dieselgate II? Řidiči kamionů by si podvádění s emisemi měli raději rozmyslet

Podnikání

Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

Podnikání

Na dodavateli prý nezáleží, hlavní je zaplacená faktura

Podnikání

Kdyby prý jezdil s autoatlasem, navigaci by mu neukradli