Pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR

Odtah za všechny prachy

2 min čtení

Taky se vám stalo, že vám někdo naúčtoval podstatně víc, než kolik měl? Rozhodně v tom nejste sami. Nepříjemných čísel se vyděsil i pan Karel, který musel zaplatit tučný poplatek za odtah. Naštěstí přesně věděl, jak tuhle nespravedlnost vyřešit.

Pan Karel, majitel expediční firmy, je typ člověka, co má vždy všechno pod palcem. Dobře ví, jak důležité je být připravený, zvlášť na silnicích. Pro všechny své nákladní automobily měl proto sjednané havarijní pojištění, a k tomu navíc asistenci v případě nehody nebo poruchy.

Jeho připravenost se mu vyplatila na podzim minulého roku, kdy mu volal jeden z jeho řidičů: „Šéfe, máme problém. Můj náklaďák mi hlásí poruchu.“ Pan Karel si nelámal hlavu. Věděl, že stačí napsat pojišťovně a spojit se s asistenční službou. „Nic si z toho nedělej, zavolám odtahovku.“

Pro opravu zvolil pan Karel svůj oblíbený servis. Nebyla to sice nejbližší možnost, zato podle jeho slov ta nejspolehlivější. Pojišťovna mu oznámila, že mu uhradí odtah jen k nejbližšímu servisu, zatímco zbytek si bude muset doplatit sám. „To není žádný problém. S tímhle servisem jsem spokojený dlouhé roky, takže mi to za to stojí,“ vysvětlil pan Karel po tom, co mu zaměstnanec asistenční služby sdělil výši doplatku.

Jak velké překvapení čekalo pana Karla, když mu po pár hodinách volal jeho řidič a řekl, že odtahovka požaduje doplatek o 40 % vyšší, než panu Karlovi slíbila asistenční služba. „Zaplať to, nebudeme se s nimi dohadovat,“ řekl řidiči. Hned potom ale kontaktoval právníky D.A.S., aby celou záležitost prověřili.

Po pečlivém prostudování pojistných podmínek měli právníci jasno: buď zaměstnanec asistenční služby předal špatnou informaci, nebo došlo k chybě při počítání částky za odtah. Právníci D.A.S. nenechali pana Karla na holičkách a hned se obrátili na asistenční službu. Ta provedla důkladné šetření: poslechla si záznam rozhovoru pana Karla se zaměstnancem a provedla kontrolu fakturace. Jak to nakonec dopadlo?

Ano, opravdu došlo k chybě a panu Karlovi bylo neprávem naúčtováno o 40 % více. Pan Karel se tak dočkal nejen upřímné omluvy, ale také poslání přeplatku. „Odvedli jste skvělou práci,“ poděkoval právníkům D.A.S. a byl moc rád, že se vše vyřešilo, aniž by se musel přetahovat o své peníze.

Právní ochrana podnikatele

Právní služby pro každého, kdo se věnuje podnikatelské činnosti

Další příběhy
se stejným pojištěním

Podnikání

Bez knihy jízd do Německa nejezděte

Podnikání

Neuhrazené faktury za více než milion

Podnikání

Půjčka luxusního auta, která se nevyplatila

Podnikání

Když vymáhání dluhů nejde podle plánu

Podnikání

Jak nizozemský radar rozdával pokuty na potkání

Podnikání

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Podnikání

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Podnikání

Cizinec není našinec

Podnikání

Kdo by neměl rád firemní dárky?

Podnikání

7 let soudů

Podnikání

Podíváme se tomu na zoubek

Podnikání

Nelítostná maďarská policie

Podnikání

Na každého neplatiče jednou dojde

Podnikání

Reklamace na draka

Podnikání

Promlčený vymahač

Podnikání

Živnostníkova noční můra

Podnikání

Nejčastější otázky a odpovědi ohledně kompenzačního bonusu pro OSVČ

Podnikání

OSVČ mají nárok na 25 tisíc korun

Podnikání

Mimořádná opatření - dopravci

Podnikání

Dobrý truhlář, špatný vymahač

Podnikání

Zkouší to i na nás

Podnikání

Jazyková bariéra prolomena

Podnikání

Řidič náklaďáku v nesnázích

Podnikání

Řidič v nesnázích

Podnikání

Bez placení by to nešlo

Podnikání

Víc než přísná pokuta

Podnikání

Předražené nic

Podnikání

Dieselgate II? Řidiči kamionů by si podvádění s emisemi měli raději rozmyslet

Podnikání

Fakturu za opravu ať prý zaplatí ten, kdo ho naboural

Podnikání

Na dodavateli prý nezáleží, hlavní je zaplacená faktura

Podnikání

Kdyby prý jezdil s autoatlasem, navigaci by mu neukradli